50 år siden første sangkor ble startet i Bodø Domkirke.

Jeg ble invitert til jubileet fordi jeg i flere år hjalp dirigentene med praktiske ting i forbindelse med korøvelser og forestillinger.

Min datter startet i barnegospel som 4reåring og var med i de forskjellige korene til hun var ferdig med videregående.

Alle disse årene fulgte jeg henne og var medhjelper.

Det ble en flott konsert hvor alle korene deltok.

Etter konserten møttes mange av dem som har betydd mye for korene disse 50 årene.

Vi fikk god mat og kaker. En herlig jente fra jentekoret sang for oss og flere holdt taler.

Praten gikk livlig rundt bordene.

En veldig trivelig lørdagskveld.

4 kommentarer
    1. FOr en herllig dag!
      50 års jubileum er litt det 🙂 Jeg synger også i kor – og mitt kor har 20 års jubileum neste år 🙂 Jeg har ikke stått hele den tiden – kanskje halven … 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg